Інтегрований урок: Англійська мова, трудове навчання, ігри

( 2 рік навчання)

Тема: Повторення. Алфавіт. Ігри.

Мета: Повторити алфавіт, написання букв, лексичні одиниці.

Повторити вірші,пісні.

Тренувати учнів у роботі з кольоровим папіром.

Розвивати пізнавальний інтерес, память, увагу, чуття мови, творчі здібності учнів.

Сприяти розвиткові самостійності мислення і вміння працювати в групах. Прищеплювати любов до англомовної поезії.

Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Обладнання: Картки з буквами алфавіту; плакат з зображенням алфавіту; запис пісні, магнітофон; картки із завданням; кольоровий папір та все необхідне для роботи з ним.

Хід уроку.

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вчитель вітає клас, учні, у свою чергу, вітають учителя. Бесіда з дітьми.

Т: Look at the blackboard.

На дошці плакат із зображенням алфавіту.

Т: What’s that? Let’s repeat the letters of the alphabet.

Учні називають букви алфавіту.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we’ll play lots of alphabet games.

3. Фонетична розминка.

Учні співають пісню про алфавіт.

Т: Let’s sing the song.

ІІ. Основна частина уроку.

1.Повторення алфавіту та лексичних одиниць.

Клас поділити на команди. Учні однієї команди демонструють букви за допомогою частин тіла, учні іншої – повинні назвати цю букву.

Т: Let’s review the alphabet. Do you remember all letters? Could you show some of them? Show the letter to another team using your body, they have to guess it.

2.Повторення лексичних одиниць.

Учні дістають із кошика картку з буквою алфавіту та називають слово, яке починається на цю букву.

Т: Take a card and say a word.

3.Повторення написання великих і маленьких букв алфавіту.

Гра «Missing letter»

Т: Write down the letters which are missing.

Можна запропонувати учням розмалювати голосні букви червоним кольором, приголосні – блакитним.

4.Фізкультхвилинка.

Т: I see you are tired. Stand up, please.

Вчитель дає команду, учні роблять рухи та кажуть, що вони можуть це зробити. Наприклад: Please, jump. (We can jump.)

5.Моделювання.

T: Take your colour paper , choose a colour and make up a letter.

Після виконання завдання учням дається 3-5 хвилин для прибирання свого робочого місця.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

Порівняти, які букви англійського алфавіту схожі на букви з української абетки.

2.Підвести підсумки уроку, пригадати, що робили, звернути увагу на виставку робіт. Подякувати учням за роботу.

Урок – гра ( 2 – 3 рік навчання)

Тема: Їжа.

Мета: Повторити лексичний матеріал за темою «Їжа».

Закріпити знання, уміння та навички, сформовані на уроках.

Розвивати пізнавальний інтерес, память, увагу, чуття мови.

Сприяти розвиткові самостійності мислення і вміння працювати в групах.

Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Обладнання: Картки із завданням; запис пісень, картки для гри; 2 ватмани.

Хід уроку.

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вчитель вітає клас, учні, у свою чергу, вітають учителя. Бесіда з дітьми.

Т: Do you like to eat sweets?

Do you like to eat fruit and vegetables?

Do you like to drink milk, cola or tea?

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we’re going to play a team games. You will work in groups.

ІІ. Основна частина уроку.

1Організація групової роботи..

Команд може бути 2 – 4.У командах повинні бути учні з різними здібностями, щоб команди були рівноцінними.

Учні повинні визначити :

  • капітана команди
  • назву команди

2.Повторення лексичних одиниць.

Команди називають слова за темою «Їжа» по черзі. Конкурс закінчується, коли команди не можуть пригадати жодної назви. За кожну назву зараховується 1 бал.

2.Гра «Bingo

Т: Let’s play «Bingo!».

Учні записують слова за темою в клітинки. Наприклад :

apple

tomato

pizza

rice

meat

cucumber

cereal

egg

pasta

Вчитель читає вірш «At the supermarket» або включає аудіозапис. Якщо команда чує своє слово, вона викреслює його. Коли закреслена лінія, капітан команди промовляє : «Bingo!».

4.Фізкультхвилинка.

Т: I see you are tired. Stand up, please.

DO EVERYTHING TOGETHER (suit the actions to the words)

Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Sing, sing, sing a song,

Sing a song together.

Sing, sing, sing a song,

Sing a song together.

Wink, wink, wink your eyes,

Wink your eyes together.

Wink, wink, wink your eyes,

Wink your eyes together.

Dance, dance, dance a dance,

Dance a dance together.

Dance, dance, dance a dance,

Dance a dance together.

5.Учні отримують картки із завданням.

T: Choose a, an or some. Write the words in the correct boxes. Наприклад:

Countable

Uncountable

An apple

Some salad

Команда, яка перша заповнює картки отримує 5 балів.

5.Виготовлення постеру.

Т: Make a poster of your favourite dish. Write a recipe.

Команди виготовляють постер своєї улюбленї страви. Записують рецепт. Кожна команда отримує 10 балів.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

Намалювати малюнок з віршу «At the supermarket»

2.Підведення підсумків уроку:

  • обговорити помилки, яких припускалися учні;
  • підрахувати загальний бал;
  • команди декламують вірші або співають пісні;
  • команди отримують призи.

Інтегрований урок : англійська мова та інформатика

( 3 – 4 рік навчання)

Тема: Тварини.

Мета: Повторити лексичний матеріалі поповнити лексичний запас.

Тренувати гарну вимову за допомогою виконання пісні.

Удосконалювати навички роботи за компютером.

Закріпити знання, уміння та навички, сформовані на уроках.

Розвивати пізнавальний інтерес, память, увагу, чуття мови.

Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Обладнання: Компютери (можна один – на двох учнів); запис пісні, магнітофон; відеоролик про тварин; папір для друку; картки із зображенням тварин; іграшки-тварини; картки з ребусом.

Хід уроку.

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вчитель вітає клас, учні, у свою чергу, вітають учителя. Бесіда з дітьми.

Т: Do you like animals? Have you got pets?

Учні відповідають.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we’re going to speak about animals. You will work on the computer.

3.Фонетична розминка.

Т: Let’s sing the song «Our pets»

ІІ. Основна частина уроку.

1.Повторення лексичних одиниць.

Командна гра. Картки з назвами диких і свійських тварин розсипані на парті, неподалік стоять іграшкові тварини. Учні читають слова, встановлюють кожну картку до відповідної картки. Розставляють диких і свійських тварин у різні боки. Виграла та команда, яка « назбирала» більше карток і тварин.

2.Робота за компютером.

Т: We’ll draw a picture of an animals.

1)Повторити інструменти програми Power Point/

2)Малювання.

Кожен учень малює тварину. Потім розповідає про неї.

P1: It is big and grey. It has got two eyes and two big ears. It has got a long nose.

Інші учні називають тварину, яку намалював однокласник:

Р2: Is it an elephant?

P1: Yes, it is.

3.Повторення написання слів.

Т: Find the words. Write words in your copy-book.

c

o

c

k

y

h

e

n

a

d

u

c

k

o

p

c

t

y

z

e

b

r

a

o

f

r

o

g

w

s

q

w

e

b

e

a

r

e

l

y

m

o

u

s

e

d

o

g

Відповіді: cock, cat, hen, horse, zebra, duck, cow, dog, frog, mouse, bear.

4.Фізкультхвилинка.

Т: I see you are tired. Stand up, please.

IF YOU HAPPY…

If you are happy and you know it,

Clap your hands.

If you are happy and you know it,

Clap your hands.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Clap your hands!

If you are happy and you know it,

Snap your fingers.

If you are happy and you know it,

Snap your fingers.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Snap your fingers!

4.Перегляд роликів про тварин.

Т: Let’s see a video about animals.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

Вигадати загадки про тварин та намалювати відповіді на них.

2.Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.

Позакласний захід «Карнавал квітів».

«Flowers carnival»

Цей масовий захід присвячений квітам, які ростуть в Україні. Це чудовий яскравий карнавал, метою якого є поповнення словника учнів новим лексичним матеріалом та розширення їх знань про квіти. На мій погляд. Такий карнавал буде цікавим для дітей, оскільки на уроці вони багато говорять про тварин, овочі, фрукти, тому тема «Квіти» якнайкраще вписується в перелік тем, які пропонуються для позакласної роботи з іноземної мови.

Зал яскраво оформлюється. Можна провести конкурс на кращу презентацію квітки в будь-якому її вигляді.

Для участі запрошені учні старших класів.

Хід проведення

У залі лунає «Вальс квітів».

При вході висить плакат зі словами: WELCOM TO THE FIELD OF FLOWERS.

Двоє дітей, одягнені в костюми волошки та дзвіночка, зустрічають гостей свята і вручають їм емблеми різних квітів, виконані з паперу та підписані англійською мовою.

Діти сідають у залі. На сцену виходить група учнів та виконує монтаж за віршами Risa Jordan «Life of a Planet». В кутку сцени висить великий плакат, на якому зображено життя квітки. Від насінини й до самої квітки. Після слів кожного учасника монтажу вчитель відкриває ту частину малюнку, про яку йдеться: насіння, коріння, стебло, тощо.

Pupil 1 (одягнений у коричневий костюм. На грудях у нього великими літерами написано «SEED»):

A plant wiil grow fron a tiny seed,

Some water and sun is all I need.

Pupil 2 (також одягнений у коричневий костюм.На туфлях у нього коричневі смуги, які символізують коріння рослини. На штанах – «ROOTS»):

First the roots grow underground,

They suck up minerals from all the ground.

Pupil 3 (одягнений у зелені штани або сукню, на яких написано «STEM», а на рукавах светра – «BRANCHES» :

Then come stems, some tall, some stout,

And next the branches spread about.

Pupil 4( також одягнений у зеленее, тільки на рукавах приклеєні листочки, на яких написано «LEAVES» :

Leaves growing all shapes and size,

Watch this new life as it rizes.

На сцену вибігають учні, одягнені у костюми різних квітів.

Pupil 5 (ромашка):

Flowers bloom from buds on stems,

They are pretty as precious gems.

Pupil 6 (волошка):

New seeds travel to and fro,

By wind and water, on we go.

Pupil 7(пролісок):

And the cycle keeps on going,

Soon new stems and leaves are showing.

Всі «квіти» – учасники кружляють по сцені під музику «Вальсу квітів» і поступово зникають зі сцени.

Teacher: Now you know how the flowers grow. (Звертаючись до одного з учасників свята.) How many flowers does your granny know?

На сцену виходить учень з квітками, про які йдеться в останньому вірші. Під час декламування першого рядка він показує червону троянду, другого-жовтий тюльпан тощо. Читаючи останній рядок, він показує на себе.

Onea red rose,

Two – a yellow tulip,

Three – a white lily,

Four – a red poppy.

There’s one more. Now let me see,

Oh, yes, of course. It must be me.

Учитель посміхається разом із іншими учнями та пропонує їм відгадати загадки про квіти.

Helper 1 It is the first flower to pop up above the ground in spring.

Один з учнів виходить на сцену та вибирає учня, одягненого в костюм проліска.

«Пролісок» дає йому свою «візитну картку» – малюнок із зображенням проліску, на якій написано « a snowdrop».

Учень, який вгадав квітку, вимовляє її назву: «It is a snowdrop», і забирає її собі, і т.ін.

Teacher: Who gathered many flowers? Come up and get your prize.

Учень, який назбирав найбільшу кількість зображень квітів. Отримує приз – один із квіткових виробів.

Teacher: How many seasons are there in a year? What season has no flowers? That’s right, it’s winter. Let’s have a competition.

Учитель бере по черзі кошики. На яких написано: «Spring basket», «Summer basket».

Teacher: Let’s pick up flowers. Put spring flowers into one basket and summer flowers into the other basket.

Учні, які бажають взяти участь у конкурсі, діляться на дві команди. На імпровізованій клумбі «ростуть» різні квіти, зроблені з паперу. Завдання для учнів: у відведений час зібрати у свої кошики тільки ті квіти, які ростуть саме в певну пору року. По закінченні завдання члени команди читають. Які квіти зібрали учасники конкурсу. Виграє та команда, яка правильно збере квіти.

Teacher: You know, kids, an absent-minded artist came to our school today. He brought different pieces from three postcards and asked us to help him to make these postcards and to read what is written in them.

На сцену запрошують три групи учасників. Кожна з яких отримує розрізану листівку із зображенням якоїсь квітки. Завдання для конкурсантів: правильно та швидко скласти листівку за відведений час.

Teacher: I see you are ready. Show your postcard. Remember that the artist asked you to read it.

На звороті листівки написане римування з назвою квітки, яка зображена на листівці. Завдання командам виразно прочитати римування. Наприклад:

One roze, two rozes,

Three rozes, four,

Five rozes, six rozes,

Seven rozes,

More.

На інших листівках замість слова «roze» написані слова: TULIP, VIOLET, SNOWDROP, DANDELION, POPPY, CAMOMILE.

Виграє команда, яка правильно прочитає листівку.

Teacher: We all know the song about old MacDonald and his farm. Now let’s imagine that he has not a farm, but a garden, where he grows different flowers and sing a song for them. Each group will sing about the flowers they grow.

Учитель з букетом паперових квітів підходить до рядів, де сидять учні. Кожний ряд вибирає квітку, про яку вони будуть співати свій куплет пісні для старого Макдональда. Учням ця пісня добре знайома. Оскільки ми часто використовуємо її на уроках під час вивчення тем «Animals».

Тепер, замість пісні про тварин. Учням пропонується заспівати пісню про квітку, яку вони вибрали.

Заключний етап.

Учні тримаються за руки й по черзі декламують вірш про дружбу, піднімаючи вгору свою руку та руку товариша.

Pupil 1: A friend is a person who wishes you well.

Pupil 2: And keeps all the secrets that you like to tell.

Pupil 3: Friends share their toys and their storybooks, too.

Pupil 4: Friends can be older than you.

Pupil 5: Friends can be real or build up in your mind.

Pupil 6: But they’re always thoughtful and always kind.

Pupil 7: Friends can live nearby or very, very far.

Pupil 8: But your friends are your friends, wherever you are!

Всі учасники монтажу кидають зроблені квіти в зал з учнями. Лунає «Вальс квітів».